CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

HITS

Wednesday, April 29, 2009

Undi Projek

Alahai... lamanya aku tk update blog. Sibuk mengalahkan org keje la pulak kan. Dulu masa ada keje, sibuk dgn keje memanjang, ni bila dah takde keje, sibuk ke sana sini la pulak.
Rabu lepas, 22/04/09, aku mengekor hubby gi buat cabutan undi projek untuk kontraktor kelas F di JKR Jln Chan Sow Lin. Ni kali pertama aku ikut kat cabutan undi ni. Cabutan ni biasanya setiap 2 minggu skali. Ni bukan cabutan bertuah yer kengkawan, tapi kalau bernasib baik, kira mcm menang cabutan bertuah lah jugak. Cuma kekdahnya jer yg lain skit. Kalau nombor kita tu naik, maknanyer kita dpt 1 projek. Kalau tak silap aku, projek tu biasanya bwh 100k. Kalau dah siapkan projek tu barulah boleh claim duit projek tu.



Tu hubby aku tgh queu nak amik nombor.

Kami sampai awal gak dlm kul 9.15 pg. Cabutan akan dimulakan pukul 10.00 pg. Gambar pun ni jer yg aku dpt snap, tu pun memalu kucing sb pkai kamera gajah tu. Bila pendaftaran dah di tutup, JKR buat pengumuman jumlah projek utk dicabut cuma ada 14 projek jer, tapi kontraktor yg dtg ada 500 lbh. Dengar jer camtuh, aku pun dh lemah semangat. Orang yg betul bernasib baik jer la yg dpt projek hari ni.

Tak sampai 1/2 jam cabutan dah abis, dan kitorang pun balik dgn tangan kosong hu hu. Takde rezeki la hari ni. Tapi takper, kita cuba lagi 2 minggu.

Memandangkan hari ni pun aku sibuk gak sb sepupu aku Nur dtg rmh, pastu nak temankan dia gi US embassy plak, aku akan cuba update posting satu-satu yer.

Keje? belum dpt lagi... Orang yg janji nak bg keje kat aku tu kata tgu dia call end of this week plak. Keje aper? aku pun tak tau lg. Harap2 dia call aku this week.

0 comments: