CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

HITS

Friday, April 17, 2009

Tukar Tayar

Aktiviti aku masa memula 'bercuti' hari tu, ikut hubby gi tukar tayar kat Pandan Indah. Kenapa Pandan Indah? Hubby aku kata, setakat ni dh byk tmpt yg dia tgk dan beli, kedai ni paling murah. Lagipun sebelum kitorang pindah ke Ampang, kitorang dah duduk kat Pandan Indah (PI) ni 2 tahun setengah. Taman Dagang dan PI ni bukan jauh pun 5 minit jer. Kedai ni bertentangan dengan CIMB, lot tepi skali. Servis dia pun ok gak la.


Takde aper yang menarik pun tp selama ni aku tak pernah ikut kalau pi tukar tayar, tp sebab 'cuti' yg panjang, aku gagahi juga mengekor. Sophia tak ikut, duk rumah dgn bibik. Si Zafri plak dah buat mcm style, sebab bosan menunggu.






Yang kat celah tayar tu hubby aku ler...


Ada plak pokok yg pelik skit kat tmpat tunggu tu. Kalau slalu tengok kat email jer pokok2 pelik kan, tp yg ni depan mata. Sila abaikan ah soo yg tgh mengorek bijih timah tu...

Rambut si Zafri yg belum sempat aku kerat. Cumil tak? he he




1 comments:

sophia said...
This comment has been removed by the author.