CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

HITS

Monday, April 6, 2009

Bermulanya sebuah blog...

Gambar yang takde kene mengena dengan post nih...

Entah kenapa ntah mood aku ari ni tetiba jer rajin nak "menggodek" internet nih...
Pastu tetiba jer aku rasa cam nak buat blog he he... Tengok orang ada blog aku pun nak buat blog gak...
Tapi yang jadi masalahnya aku tak berapa reti nak add gadjet lah, nak upload itu ini lah cam yang Blogger lain buat tu. heeiii poning kepalo den.... Tak kisahlah, lawa ko tak lawa ko, den pedulik hapo kan, dah den punyo blog... aikk tak pasal-pasal dah cakap nogori lah pulak...

Tapi yang sebenarnya sebab aku dah boring yg teramat sangat dengan dunia jobless ni. Maybe buat masa ni aku jadi Blogger jer la kot... Betul ke ayat aku nih... lantaklah... asalkan korangs faham dah lah... tak faham? Ah lantak koranglah jugak...

Aper yg aku nak citer nanti? ntah aku pun tak tau lagi... tapi citer pasal aku yang "jobless" lah kan.

0 comments: