CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

HITS

Wednesday, May 6, 2009

Picnic @ Sungai Congkak

Hari Sabtu lepas, 02/05/09, aku ber'picnic' di Sungai Congkak, Hulu Langat. Aku satu family dan Umi (Makcik) dari Melaka. Pagi2 lg aku mula masak utk bwk ke sana. Target nak lunch kat sana. Lps dr hantar Pak Andak & Mak Andak ke Airport utk ke L.A. Umi dan anak2 trus ke rmh aku. Pkl 10.30 kitorang pun gerak ke Sg. Congkak.

Sampai Sg. Congkak sib baik dpt 1 pondok utk kitorang lepak n ltk brg. Charge utk pondok ni cuma RM5, parking 1 kete RM2. Tapi aku lupa lak nak snap gambar pondok tu. Ni jer la gambar yg ado....


Best dpt berendam cam dorangs. Yg Specky kt belakang tu tak termasuk dlm group aku. Ntah sapo2 ntah tetibo yo nyolit kat situ.
Nak poie mano lak tu weiii???

Zafri nak jatuh! masa aku nk amik gambar dia, tetiba jer dia nak lari dan melonjak ntah camno. Sib baik Firdaus dpt sambut balik.

Sophia ngan Umi. Tgk air tu best kan... Sojuk woo... Aku plak amik masa yg lamo nak basah satu badan sb sojuk sgt.

Sophia ngan Intan sepupu aku. Intan ni pangkat makcik kat Sophia.

Zafri main sorang2 yg lain dah penat nak layan dier.


Tak plan nak BBQ, tp sb Umi ada bwk Otak2 dr Melaka aku gagahi jugak carik arang utk bakar. Tempat BBQ tu aku jumpa tepi pondok.


Umi kemain happy sb dpt bakar otak2 dia. Aku beli hot dog sbg tambahan utk otak2 tu. Masing2 lps berendam lapar la pulok. Tudung hitam tu bibik aku.
Hubby aku tgh bertungkus-lumus hidupkan api. Firdaus plak tensen lapar kot. Api lambek lak nyalo...


Sebab smua org sibuk berendam, amik gambar kaki yo lah..... pkl 4 ptg kitorang pun blk. Sampai rmh lembik....

0 comments: