CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

HITS

Monday, May 4, 2009

Ke Shah Alam

Minggu lepas, Pak Andak dan Nur (Pakcik n sepupu) aku dtg kerumah. Pak Andak dtg nak nak selesaikan visa utk gi L.A. jenjalan sambil melawat sepupu aku Kak Ngah kat sana. Interview utk dptkan visa dah settle cuma esok (29/04/09) aku kena tlg amikkan visa tu kat Wisma MCA Jln Ampang. Ptg ni Pak Andak blk naik bas ke Melaka, kereta tgl dgn Nur utk blk lps collect visa.
Tgh hari kitorang gi ke Shah Alam Seksyen 19, Cafe Pak Tam (Pakcik gak). Sajer jer Pak Andak nak borak dgn abg dia la tu. Sambil2 tu aku cuma smpt snap gambar dgn cucu Pak Tam, anak Aie n Tasya (Sepupu), Marsha Nur Maisarah kalau tak silap la. Comel sangat n very chicky. Masa nak balik pandai plak nak ikut orang.



Kesian tangan dia tersangkut camtuh... pastu aku pun ape lagi...

Bestnya dapat pegang baby.... hu hu bila la aku nak dpt baby ni...ahak...

Dkt pkl 4 kitorang gi hantar Pak Andak naik bas di Seksyen 18 and trus blk ke Ampang. Mlm Ni Nur tido rmh aku.

Esoknya lps amik visa Pak Andak, Nur pn nak blk Melaka dah. Sebelum balik cam biasa posing dulu ala kadar.
Haa ni lah Nur sepupu aku dari Melaka. Si Zafri cam biasa mesti nak menyelit jer..

2 comments:

Unknown said...

apsl rambut piyee tu mcm x ter urus je..? hahahhah..

sophia said...

Dia baru bangun tido...