CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

HITS

Thursday, May 21, 2009

Mee hailam

Hari sabtu lps, masih stress. anak2 and hubby mkn nasi lemak dari gerai favourite dorangs utk lunch. Aku plak takde selera nak mkn nasi lemak, tapi aku tetiba jer rajin nak wat mee hailam.
Sebenarnya aku teringat kat mee hailam favourite aku, mee hailam kat Kuala Pilah nun. Dari time aku skolah sampai la dah branak 2 nih, ko tetap pujaan hatiku.. ewaahh.. Sampai anak2 and laki aku pun suka gak kat mee hailam Pilah ni. Kalau balik kg mesti cuba singgah makan kat sana.

Ni la ruper mee hailam aku tu. Walaupun tak sama sangat dengan mee hailam Pilah tu, tapi cukuplah utk mengubat rindu he he. Resipi ni ehsan dari Umi (Makcik).




Pastu makan plak dgn cili jeruk buatan sendiri nih. Fuyoo... memang kawww... Jgn mare kiranya entry ni membuat korangs terasa lapar. Aku mkn sampai licin, tapi lupa lak nak snap. Ahaks dah kenyang sangat, pastu aku terus tido untuk melupakan stress aku tuh. Tp mampukah aku lupa??

1 comments:

FIZA said...

aku baru g makan kt pilah aritu.. tp aku rase, harga dah makin mahal. huhuhu..